Dienst

Groei Marketing

Loyals Group content die je raakt

Resultaat is resultaat en Huray daarvoor!

Huray kent de kracht van alle platformen en kanalen. Op basis van een strategisch groeiplannen zetten de specialisten van Huray de versnelling in. Altijd op basis van keiharde data en de laatste (social media) ontwikkelingen.

Als groei gedreven bureau ontwikkelt Huray strategieën en vertaalt deze naar impactvolle growth marketing, ondersteund door data. Of je nu een merk wilt bouwen, prestaties wilt opschalen of lead generatie wilt verbeteren. Je wilt groeien. Huray zet op basis van actuele data een doordachte strategie op en bepaalt de juiste route. Door digitale marketing slim in te zetten en als één centraal figuur te werken, orkestreren we al jouw marketingactiviteiten. Zo realiseren we jouw groeidoelstellingen.

  • Campagne Strategie
  • Search Engine Advertising
  • Social Media Advertising
  • Email Marketing
  • Customer Experience
  • Campagne Framework
  • Content Framework
  • Marketingstrategie
  • Contentkalender
  • UX Sprint
  • Landingspagina's
  • Campagne websites
  • Conversieoptimalisatie (CRO)
  • Display Advertising
  • Paid Search (SEA)

Aanpak

Goede leads en conversies komen niet uit de lucht vallen. Iedere case, klant, doelgroep en doelstelling heeft zijn eigen nuances en context die bepalend zijn voor strategie én succes. Afhankelijk van jouw situatie, ambities en mogelijkheden geven we daarom op maat advies.

Dat advies zetten we vervolgens om in resultaat met een cyclische aanpak van analyseren, ideeën verzamelen, prioriteiten bepalen, testen & valideren en optimaliseren. Maandelijks wordt zo’n cyclus gevolgd, geevalueerd, gerapporteerd en opnieuw gepland.

Huray-proces-transparant-balckbckgrnd-NL
Het groei marketing proces van Huray zet het doel en data centraal
  1. DATA ANALYSEREN
    Data zijn de inspiratiebronnen voor jouw groei. Hoe beweegt de doelgroep, waar liggen optimalisatiekansen?
  2. IDEEËN VERZAMELEN
    De conclusie uit de analysefase zet je om in creativiteit. Welke ideeën bedenk je om de data te verbeteren?
  3. PRIORITEREN
    Eerst prioriteiten stellen. Je implementeert de ideeën die meeste impact hebben en bijdragen aan de stip op de horizon als eerste.
  4. TESTEN & VALIDEREN
    Tijd om aan de slag te gaan. Je voert de ideeën door om deze te testen en te valideren. Zo kom je erachter of jouw verwachting klopt.
  5. EVALUEREN
    Wat is het resultaat? Heeft de actie bijgedragen aan de juiste groei en de stip op de horizon? Elke actie evalueer je om te zien wat wel, of juist wat niet werkt. Zo blijf je élk proces repeteren en bereik je het snelst de gewenste groei.

Bekijk ons werk & artikelen

4
Online presence
Arrow left
Arrow right
Digitale marketing optimalisatie strategieën uitgelegd Bekijk deze post
payt-online-finance-hoofdafbeelding
Arrow left
Arrow right
Payt Internationaal SEO-traject voor Payt Bekijk deze case
Arrow left
Arrow right
Nieuwe AI inspiratie strategie workshop Bekijk deze post
Arrow left
Arrow right
Loyals Groep partner van FD Gazellen Awards Bekijk deze post

Marco

COO (Group Director)bij Loyals Groep